Vrienden van de Almeerse

De Vrienden van Almeerse is een groep donateurs die de vereniging steunt met een jaarlijkse donatie. De Vrienden realiseren dingen waar iedereen plezier van heeft.

In 2010 was dat het scorebord bij veld 2, in 2013 de kussens op de banken in het clubhuis, in 2015 het speelhuisje voor de kleintjes en in oktober 2016 zijn dat de picknicktafels die buiten rond het clubhuis zijn geplaatst. De Vrienden hopen dat deze picknicktafels bijdragen aan de gezellige sfeer, en dat er veel mensen de komende jaren nog veel plezier van gaan hebben.

Vind je net als de huidige Vrienden het belangrijk dat er meer van dit soort extra's wordt gerealiseerd, meld je dan nu aan als Vriend van Almeerse! Het lidmaatschap kost je slechts € 2,31 per week en wordt 1x per jaar geind.

Neem contact op met:

Vrienden van Almeerse