Vrienden van HGW

Om het HGW dit jaar éxtra speciaal te maken, hebben we sinds dit jaar Vrienden van HGW in het leven geroepen. Deze vrienden leveren een bijdrage waardoor ze het HGW steunen. Hier kan de HGW-organisatie vervolgens extra “dingen” mee realiseren. Wat deze dingen zullen zijn is nu nog niet bekend, maar met vol vertrouwen kunnen we zeggen dat dit echt wat speciaals toevoegt aan het HGW waar alle deelnemers plezier van hebben.

Wil jij een bijdrage leveren aan het HGW, dan kan je nu een eenmalige bijdage doen vanuit je naam, familienaam, je bedrijf of gewoon anoniem. Wat je hiervoor terugkrijgt hebben we in de tabel hieronder toegelicht, maar het belangrijkste is natuurlijk dat je bijdraagt aan dit speciale en unieke weekend!

De volgende vrienden heeft het HGW in het leven geroepen:

Vriend van HGW Kosten Wat krijg je er voor terug
Vrienden Tot € 150 Naam/logo klein op het “vrienden van HGW”-bord langs het veld
Goede vrienden € 150 - 300 Naam/logo medium op het “vrienden van HGW”-bord langs het veld
Beste vrienden € 300 - €450 Naam/logo groot op het “vrienden van HGW”-bord langs het veld
Allerbeste vrienden Vanaf € 450 Naam/logo extra groot op het “vrienden van HGW”-bord langs het veld
HGW familie Vanaf € 750 Naam/logo op het HGW doek en in overleg de mogelijkheid tot een los sponsordoek langs 1 van de velden (niet veld 2)

Wil jij een Vriend van HGW worden of ken jij iemand/een bedrijf die dit zou willen? Vul dan nu het formulier in via onderstaande button, we nemen zo snel mogelijk contact met je op!

Naast een financiële bijdrage staan wij ook open voor iedereen die andere bijdrage wil leveren, op welke manier dan ook! Denk hierbij bijvoorbeeld aan het leveren van materialen. Wil je dus liever een andere bijdrage leveren dan een financiële bijdrage, neem dan contact op met één van de organisatieleden of mail naar [email protected].

Heb je nog andere vragen, neem dan contact op met één van de organisatieleden of mail naar [email protected].

Aanmelden als Vriend van HGW

Volg HGW