Kledingsponsoring

De Almeerse Hockey Club verwelkomt graag nieuwe kledingsponsors. Alle Almeerse wedstrijdkleding, trainingspakken, trainingskleding, teamtruien en sporttassen zijn te koop bij The Hockey Centre NL,  gevestigd aan de Palmpolstraat 7 te Almere. Wanneer een team- of sponsorbestelling wordt geplaatst bij The Hockey Centre, geeft The Hockey Centre 15% korting op deze gehele bestelling. De sponsorbestelling loopt via de sponsorcommissie.

Sponsoruitingen op kleding

Bedrukking van een sponsoruiting is mogelijk op de:

• achterzijde van alle shirt en rokjes/broekjes
  • kraag van de wedstrijdshirts
  • mouw van alle shirts en jasjes
  • voorzijde- en achterzijde trainingsjas- en broek
  • voorzijde, achterzijde of mouw van trainingsshirts en teamtruien

ABN-AMRO is hoofdsponsor van de Almeerse Hockey Club. Zij staan exclusief vermeld op de voorzijde van de wedstrijdshirts.

Clublogo AHC

Het clublogo mag nooit geplaatst worden zonder schriftelijke toestemming van de Almeerse Hockey Club. Het logo mag alleen worden gebruikt op de officiële wedstrijdkleding en trainingspakken van The Indian Maharadja.

Kledingsponsor worden?

Heb je vragen? Of wil je meer weten over de sponsormogelijkheden? Neem dan contact op met de sponsorcommissie via [email protected]

Volg Almeerse HC

Mijn Almeerse HC